dealen

jag och J har gjort en deal. vi gjorde den igår, och ska hålla den idag också är det tänkt.

den går ut på att han inte snusar på natten, om jag inte drar något hår under dagen. igår gick bra för mig, men han vaknade efter halva natten och tog snus :/ blev lite besviken, eftersom jag kämpat så med min del av dealen. tänkte att det inte var så mycket begärt. men i natt tar vi nya tag! :)

snart ska jag åka iväg och handla. det blir chili con quorn men ris ur min vegetariska kokbok, som jag i princip aldrig använt eftersom det knappt finns några bilder på maten haha.. men fastnade för det receptet, så vi ska prova det ikväll. J tyckte att vi skulle ha en nästan-vegetarisk månad. he's the boss, så okej ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stenansiktet.blogg.se

jag och trichotillomanin

RSS 2.0