hej där!

de senaste dagarna har jag målat hus med min pojkvän, för att få lite extra pengar och ha något att göra på dagarna :) dessutom drar jag mindre när jag gör något med händerna, så det är bra! 

idag är jag hemma och lyssnar på markus krunegård på radion. ska åka till stan lite senare och fixa lite grejjeeer :) ikväll ska jag ut och svira och kolla på artister. imorn ska jag till psykologen igen, klockan tio. hoppas att jag inte är alltför bakis och trött. men jag får ta mig i kragen helt enkelt! haha.
 
jag är sjukt pollenallergisk. jättejobbigt verkligen, för jag har ont i halsen, hostar och snuvar, nyser, kliar i ögonen och blää ingen medicin hjälper. allt är liksom förkylningssymptom, förutom att jag inte känner mig febrig eller hängig. jättekonstigt :/ funderar på att ringa hälsocentralen för att få nåt utskivet mot pollenhelvetet.
 
jaa.. det var väl det. ses och hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stenansiktet.blogg.se

jag och trichotillomanin

RSS 2.0