sommaren 2012, mums!

idag är det en vecka sen jag klämde tummen i bildörren, den känns bra nu :) det är bara när man trycker på nageln som man känner av det. det gör inte ont som tur är. första kvällen var hemsk haha.. kläm aldrig ett finger, vad ni än gör. finns ingen mer smärtsam skada. eller?
här är min jätteblåa mongi-tumme ♥
 
sämst bild, men det är såhärva, att min kameras minneskort inte vill kännas vid min dator längre. så jag fick använda datorns Photobooth, hehe.

nåja. idag är det fint väder och jag ska försöka ta vara på solen, för den vill tydligen inte vara framme så mycket den här sommaren! regn, regn, mulet, regn.. skit-sommar 2012.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stenansiktet.blogg.se

jag och trichotillomanin

RSS 2.0