full like a kastrull

i lördags blev jag full. riktigt jävla full.
så full vill jag aldrig bli igen. jag var fullast av alla, jag blandade ut spriten med öl, för jag trodde det var cider. och jag var så full att jag drack av den och kände inte att det smakade skit. jag drack den tills jag skulle bjuda J på lite, och han upptäckte vad jag gjort. usch vad jag skämdes!
och sen är kvällen som ett enda stort töcken. jag minns att vi ledde cyklarna hem och att jag försökte sätta mig på den, men blev strängt tillsags flera gånger! jag ramlade tydligen också.. sen minns jag inte ett smack efter att jag klev in genom min egen dörr. jag minns inte att jag åt, jag minns inte att J bar in tvn i sovrummet, ingenting! 
 
haha, ölgrogg=inget att rekomendera gott folk!
 
tare lugnt med spriten, ja det ska jag göra i fortsättningen. jag blir knäpp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stenansiktet.blogg.se

jag och trichotillomanin

RSS 2.0