psykiatrin imorn


igår kväll kom jag hem från stockholm, där min mamma bor. jag var där i drygt en vecka, men nu är jag hemma igen :) kommer sakna henne, faktiskt. 

idag har jag varit själv hemma, som vanligt, och gått omkring och gråtit. men i morgon ska jag till sjukhuset och psykiatri-avdelningen. känns likadant som innan jag gick till ungdomsmottagningen förut. nervöst för att jag inte vet vad som ska hända, eller sägas. undrar vad de frågar? och om de frågar det, vad ska jag svara? jag har knappt svar på någonting. men det är väl det man har en psykolog till. 

aja! nu ska jag cykla till affären och köpa lite rotsaker och feta så jag kan göra en god och nyttig middag till min hard working man när han kommer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

stenansiktet.blogg.se

jag och trichotillomanin

RSS 2.0